
កាលពីខែកក្កដានៅក្នុងបន្ទប់សន្និសិទទីប្រាំពីរជាន់នៅការិយាល័យរបស់ Facebook ម៉ាន់ហាតាន់ក្រោមជាក្រុមតូចមួយបានជួបប្រជុំគ្នាដើម្បីពិភាក្សាអំពីអនាគតនៃប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយនៅលើបណ្តាញសង្គម។
មេដឹកនាំហ្វេសប៊ុកត្រូវបានគេមានសុទិដ្ឋិនិយមនៅលើផ្នែកថ្មីនៃតំបន់បណ្តាញដែលលេចឡើងក្នុងអត្ថបទដំណឹងដែលមានប្រជាប្រិយភាពបំផុត, ដូចជាដំណឹងនៃការវាយប្រហារភេរវកម្មនៅលើខ្សែបម្រើ Charlie Hebdo ក្នុងកាសែតឬរឿងរ៉ាវពីទីក្រុងប៉ារីសលោក Chris Hemsworth របស់អង្គ។ ពួកគេបានសម្រេចកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងនេះត្រូវបានគេហៅថាការនិយមហើយរហូតដល់បន្ទាប់មកប្រធានបទប្រតិបត្ដិការសាកល្បងមួយដោយបួនដប់ឬសមាជិកបុគ្គលិកគួរតែត្រូវបានកើនឡើងទ្វេដងដល់ជាង 30 នាក់។ គោលដៅមួយសម្រាប់ក្រុម: ប្រើការវិនិច្ឆ័យរបស់មនុស្សដើម្បីធ្វើឱ្យល្អប្រសើរជាងមុននៅក្នុងការរកក្បួនដោះស្រាយដំណឹងនៅលើ Facebook ។
បេនយ៉ាមីន Fearnow ដែលជាអតីតអ្នកអភិរក្សដំណឹងនៅហ្វេសប៊ុកដែលបានធ្វើការនៅលើការនិយមប្រធានបទសម្រាប់ជិតមួយឆ្នាំរហូតដល់ខែមេសានិងដែលបានចូលរួមកិច្ចប្រជុំនោះបានថ្លែងថា: «យើងសួរថាតើយើងចាត់ទុកខ្លួនយើងអ្នកកាសែតហ្វេសប៊ុក? "។ «យើង straddled ថាបន្ទាត់ស្តើងខ្លាំងណាស់រវាងប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមនិងដំណឹង។ គ្មានយើងណាម្នាក់ពិតជាបានដឹងថារបៀបដែលវាត្រូវបានគេនឹងដើរចេញ»។
ជិតមួយឆ្នាំក្រោយមកអ្វីដែលបានចាប់ផ្តើមជាមួយការពិសោធន៍តូចមួយសម្រាប់ហ្វេសប៊ុកត្រូវបានហើមទៅជាការឈឺក្បាលជាតិ។ ក្រុមហ៊ុនដែលតំបន់ Silicon Valley ប្រឈមមុខនឹងការចោទប្រកាន់អំពីការបង្រ្កាបអំពើដំណឹងអភិរក្សចេតនាដែលលេចឡើងលើប្រធានបទពីនិន្នាការ។ នៅឆ្នាំបោះឆ្នោតប្រធានាធិបតីរដុបនិងការធ្លាក់ចុះនៅក្នុងការដែលប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមកំពុងដើរតួនាទីយ៉ាងធំកាន់តែខ្លាំងឡើង, មេដឹកនាំគណបក្សសាធារណរដ្ឋមួយចំនួនបាននិយាយថាពួកគេបានបាត់បង់ការជឿទុកចិត្តលើសមត្ថភាពរបស់ហ្វេសប៊ុកដើម្បីរក្សាភាពមិនលំអៀងជាវេទិកាប្រាស្រ័យទាក់ទងនិងដំណឹង។
ការពិនិត្យនៃប្រធានបទនិន្នាការមួយដោយផ្អែកលើបទសម្ភាសន៍ជាមួយបុគ្គលិកហ្វេសប៊ុកនាពេលបច្ចុប្បន្ននិងអតីតនិងការបង្ហាញរបស់ឧបករណ៍អភិរក្សមួយបានរកឃើញថាបុគ្គលិករបស់ហ្វេសប៊ុកមិនត្រូវបានដឹកនាំទៅ squelch ដំណឹងអភិរក្សនៅលើតំបន់បណ្តាញឬនឹងថាត្រូវបានសម្រេចបានយ៉ាងងាយស្រួលដោយបុគ្គលិកម្នាក់ដែលចង់ ដើម្បីធ្វើដូច្នេះបាន។
Need more information go to The new York times



0 comments:
Post a Comment