Amazone

Popular Posts

Friday, May 13, 2016

អូ!​យន្តហោះនេះលឿនណាស់

The Boeing ecoDemonstrator 757 flight test airplane, makes a final approach to King County Field in Seattle, WA.
បច្ចេកវិទ្យាបៃតងដែលគេហៅថាអាកាសចរណ៍មួយការត្រួតពិនិត្យលំហូរសកម្មដែលអាចនាំឱ្យមានកន្ទុយបញ្ឈរតូចជាងមុន, កាត់បន្ថយការប្រើប្រាស់ប្រេងឥន្ធនៈអូសនិង, ជើងហោះហើរត្រូវបានសាកល្បងលើយន្តហោះ Boeing 757 របស់ ecoDemonstrator ។
សេវាឥណទាន: ក្រុមហ៊ុន Boeing / John D. Parker បាន
នាពេលអនាគតគឺភ្លឺអាកាសចរណ៍ ... បៃតង។ នោះជាសារដែលបានប្រគល់បរិស្ថានជោគជ័យក្នុងអំឡុងកិច្ចប្រជុំផ្លាស់ប្តូរបច្ចេកទេសអាកាសចរណ៍បៃតង (ធី) បានធ្វើឡើងពេលនេះនៅមជ្ឈមណ្ឌលស្រាវជ្រាវនាវា Langley អង្គការណាសានៅ Hampton, លោកវ៉ា។

អ្នកចូលរួមជាង 100 នាក់មកពីរដ្ឋាភិបាលឧស្សាហកម្មនិងគ្រឹះស្ថានអប់រំស្ដាប់ជាវាគ្មិនពិភាក្សាគ្នាអំពីការបង្កើតថ្មីការស្រាវជ្រាវអាវកាសដែលមានគោលបំណងដើម្បីកាត់បន្ថយសំលេងរំខានយន្តហោះ, កាត់បន្ថយការបញ្ចេញកាត់បន្ថយការប្រើប្រេង, ធ្វើឱ្យការធ្វើដំណើរតាមអាកាសច្រកទ្វារទៅទ្វារកាន់តែមានប្រសិទ្ធភាពនិងជួយជំរុញសុវត្ថិភាពលើសពីកម្រិតខ្ពស់នាពេលបច្ចុប្បន្ននេះសូម្បីតែរបស់ ។

"គោលដៅរបស់អង្គការណាសាបានចែងគឺមានមហិច្ឆិតា។ ហើយនោះហើយជារឿងល្អលោកវេជ្ជបណ្ឌិត Naveed បាន Hussain បានអនុប្រធានក្រុមហ៊ុនបច្ចេកវិទ្យា aeromechanical ក្រុមហ៊ុន Boeing បាននិយាយថា: "។ «យើងនៅក្រុមហ៊ុន Boeing អបអរវា។ តើអ្វីដែលអង្គការណាសាកំពុងធ្វើគឺគួរឱ្យរំភើបខ្លាំងណាស់ជាពិសេសសម្លឹងមើលទិដ្ឋភាពរយៈពេលវែង។ នៅក្នុងអាជីវកម្មនេះវាជាការពិបាកក្នុងការវិលត្រឡប់ជារៀងរាល់ 18 ឬ 24 ខែ»។

ការប្រមូលផ្តុំនេះបានរួមបញ្ចូលលទ្ធផលដែលបានបង្កើតឡើងដោយស៊េរីនៃការធ្វើបាតុកម្មដែលធ្វើឡើងដោយគម្រោងបច្ចេកវិទ្យារបស់អង្គការណាសាដែលទទួលខុសបរិស្ថានអាកាសចរណ៍ (ERA) ដែលត្រូវបានបង្កើតឡើងក្នុងឆ្នាំ 2009 និងបានបញ្ចប់ការស្រាវជ្រាវនៅឆ្នាំ 201​​5 ខាងមុខនេះ។

បាតុកម្មចំនួនប្រាំបីរបស់ ERA ផ្តោតលើការកាត់បន្ថយតាមរយៈការអូសយន្ដហោះប្រកបដោយភាពច្នៃប្រឌិតគំនិតវត្ថុបញ្ជាលំហូរ! ការកាត់បន្ថយទំងន់ពីសមា្ភារៈសមាសធាតុកម្រិតខ្ពស់; ប្រេងឥន្ធនៈនិងការកាត់បន្ថយសំលេងរំខានពីម៉ាស៊ីនកម្រិតខ្ពស់; ការកាត់បន្ថយការបញ្ចេញឧស្ម័នពីការធ្វើឱ្យប្រសើរឡើង combustors ម៉ាស៊ីន; និងការប្រើប្រាស់ប្រេងឥន្ធនៈនិងការកាត់បន្ថយសំលេងរំខានសហគមន៍តាមរយៈការនិងសមាហរណកម្មម៉ាស៊ីន airframe ជាការរចនាម៉ូដមានលក្ខណៈច្នៃប្រឌិត។


អ្នកគ្រប់គ្រងអង្គការណាសាអាកាសចរណ៍រង Jaiwon លោក Shin បើកកិច្ចប្រជុំផ្លាស់ប្តូរបច្ចេកទេសអាកាសចរណ៍បៃតង។
សេវាឥណទាន: អង្គការណាសា Langley / David C. Bowman
តិចបៃតងខ្លាឃ្មុំផ្លែឈើ

វាគ្មិនធីលោក Robert ពមដែលជាអ្នកគ្រប់គ្រងជាន់ខ្ពស់នៅក្នុងពូលការអនុវត្តផ្នែកបរិស្ថានក្រុមហ៊ុនយន្តហោះ Boeing របស់ iterated លទ្ធផលពីកម្មវិធី ecoDemonstrator យន្តហោះរបស់ក្រុមហ៊ុន Boeing ដែលប្រើការធ្វើតេស្តហោះហើរដើម្បីពន្លឿនបច្ចេកវិទ្យាថ្មីដែលអាចកាត់បន្ថយការបំភាយឧស្ម័ននិងសំលេងរំខាននិងការកែលម្អប្រសិទ្ធភាពប្រតិបត្តិការរបស់ក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ "ក្នុងចំណោមគោលដៅបរិស្ថានផ្សេងទៀត។

បច្ចេកវិទ្យា ecoDemonstrator និងដំណើរការអាចបង្ហាញឱ្យឃើញនឹងត្រូវបានដាក់បញ្ចូលទៅក្នុងផលិតកម្មយន្តហោះ Boeing ដែលមានស្រាប់, បានធ្វើឡើងអាចរកបានសម្រាប់កងនាវានៅក្នុងសេវាកម្មនិងការអនុវត្តទៅកម្មវិធីអភិវឌ្ឍន៍ថ្មីយន្តហោះដែលឧស្សាហកម្ម។

ការពិសោធន៍ទាំងបីបានអង្គការណាសាបានសាកល្បងក្នុងកំឡុងពេលកម្មវិធីជើងយន្តហោះថ្មីបំផុត ecoDemonstrator ។ បានកត់សម្គាល់ថាពីរនៃពមសិក្សាទាំងនោះ - មួយដែលពាក់ព័ន្ធនឹងការបង្កើតបានយ៉ាងរលូនឬ "laminar «លំហូរទូទាំងកន្ទុយយន្តហោះនិងមួយទៀតស៊េរីនៃថ្នាំកូតដើម្បីទប់ស្កាត់ការបង្កើនកាកសំណល់សត្វល្អិតនៅលើផ្ទៃស្លាបមួយ - បានបង្ហាញថាការសន្យាមួយក្នុងការកាត់បន្ថយយ៉ាងខ្លាំងអូសហើយការធ្លាក់ចុះ ប្រេងនិងរលាកសាយភាយទូ។ ជាពិសេសលោកបានកោតសរសើរវិធីសាស្រ្ត laminar របស់ NASA-លំហូរជា "ធ្វើការ [ផ្ដល់] ពិសេសល្អ»។

0 comments:

Post a Comment